domů > Prohlášení o vydáních vrácení a produktů
RFQs/Objednávka (0)
Čeština

Prohlášení o vydáních vrácení a produktů

Komponenty Futuretech se zavázaly poskytovat zákazníkům spolehlivé elektronické komponenty a dodavatelský řetězec.Všechny produkty podléhají komplexní inspekci a ověření před odesláním, s rozsahem inspekce podléhající schválení zákazníka.Výsledkem je, že problémy s kvalitou jsou vzácné.Chápeme však, že během zadávání zakázek může dojít k občasným nesrovnalostem, poškození tranzitu nebo odchylek doručení.Následující nastiňuje naše obecné postupy pro manipulaci s výnosy a obavy související s produktem:


1. povolení k návratu (RMA)


Všechny výnosy musí být předem schváleny písemně podle komponent Futuretech a doprovázeny platným číslem autorizace zboží (RMA).Neoprávněné výnosy nebudou přijata.


Žádosti o návratnost musí být předloženy do 7 kalendářních dnů od přijetí zboží.Žádosti předložené mimo tento časový rámec nemusí být zpracovány.


Zákazníci jsou povinni poskytovat podrobnosti o objednávce, fotografie štítku produktů a popis problému, aby se usnadnilo vyhodnocení žádosti o návrat.



2. Přijatelné podmínky návratu


Žádosti o vrácení nebo výměna budou zvažovány za následujících podmínek:


Obdržený produkt neodpovídá objednávce z hlediska modelu, množství nebo značky;


Produkt je během přepravy viditelně poškozen (musí být nahlášen do 24 hodin od porodu);


Produkt má funkční vady, které nejsou způsobeny lidskou chybou nebo zneužitím, s písemnou testovací zprávou a obrázky analýzy poruch poskytnuté zákazníkem;


Jiné výjimečné okolnosti se vzájemně potvrdily prostřednictvím předchozí dohody.



3. Nepřijatelné podmínky návratu


Obecně nepřijímáme výnosy za následujících okolností:


Produkt je poškozen kvůli příčinám, které nelze přičíst naší společnosti;


Zákazník si objednal nesprávný číslo nebo číslo dílu;


Produkt je vlastní objednávka, speciálně pocházející nebo nestandardní skladová položka;


Produkt postrádá originální obaly nebo má poškozené štítky, což je nevysledovatelné.



4. Zvládnutí a odpovědnost za návrat


Pokud je problém určen jako odpovědnost komponent Futuretech, pokryjeme náklady na vrácení přepravy a poskytneme vrácení peněz nebo výměny.


Pokud je problém způsoben chybou zákazníka, bude zákazník odpovědný za vrácenou přepravu a jakékoli příslušné poplatky za manipulaci.


Vrácení peněz bude zpracováno původní metodou platby nebo použito jako kredit proti budoucím fakturám, jak se dohodly obě strany.


5. Závazek služeb


Komponenty Futuretech se zavázaly k profesionálnímu a transparentnímu přístupu ke zákaznickému servisu.Snažíme se nabídnout flexibilní a praktická řešení po prodeji.Pokud potřebujete diskutovat o návratu nebo výměně související s konkrétní objednávkou, okamžitě nás kontaktujte a my vám pomůžeme co nejdříve.

Zvolte jazyk

Kliknutím na prostor pro ukončení