Všechny výnosy musí být předem schváleny písemně podle komponent Futuretech a doprovázeny platným číslem autorizace zboží (RMA).Neoprávněné výnosy nebudou přijata.
Žádosti o návratnost musí být předloženy do 7 kalendářních dnů od přijetí zboží.Žádosti předložené mimo tento časový rámec nemusí být zpracovány.
Zákazníci jsou povinni poskytovat podrobnosti o objednávce, fotografie štítku produktů a popis problému, aby se usnadnilo vyhodnocení žádosti o návrat.
Žádosti o vrácení nebo výměna budou zvažovány za následujících podmínek:
Obdržený produkt neodpovídá objednávce z hlediska modelu, množství nebo značky;
Produkt je během přepravy viditelně poškozen (musí být nahlášen do 24 hodin od porodu);
Produkt má funkční vady, které nejsou způsobeny lidskou chybou nebo zneužitím, s písemnou testovací zprávou a obrázky analýzy poruch poskytnuté zákazníkem;
Jiné výjimečné okolnosti se vzájemně potvrdily prostřednictvím předchozí dohody.
Obecně nepřijímáme výnosy za následujících okolností:
Produkt je poškozen kvůli příčinám, které nelze přičíst naší společnosti;
Zákazník si objednal nesprávný číslo nebo číslo dílu;
Produkt je vlastní objednávka, speciálně pocházející nebo nestandardní skladová položka;
Produkt postrádá originální obaly nebo má poškozené štítky, což je nevysledovatelné.
Pokud je problém určen jako odpovědnost komponent Futuretech, pokryjeme náklady na vrácení přepravy a poskytneme vrácení peněz nebo výměny.
Pokud je problém způsoben chybou zákazníka, bude zákazník odpovědný za vrácenou přepravu a jakékoli příslušné poplatky za manipulaci.
Vrácení peněz bude zpracováno původní metodou platby nebo použito jako kredit proti budoucím fakturám, jak se dohodly obě strany.
Komponenty Futuretech se zavázaly k profesionálnímu a transparentnímu přístupu ke zákaznickému servisu.Snažíme se nabídnout flexibilní a praktická řešení po prodeji.Pokud potřebujete diskutovat o návratu nebo výměně související s konkrétní objednávkou, okamžitě nás kontaktujte a my vám pomůžeme co nejdříve.